Elevers evaluering av undervisningen

«Jeg fikk tilbakemeldinger fra elevene om at de syntes det var gøy å jobbe på denne måten, og at de gjerne ville jobbe mer med boka Rigel og disse arbeidsmetodene. Det var dessverre de siste norsktimene jeg hadde denne praksisperioden, så jeg fikk ikke fulgt opp det ønsket. Det virket som det var ganske ukjent for elevene å diskutere tekst i mindre grupper, og å reflektere over hvordan ulike semiotiske ressurser i en tekst påvirker meningsinnholdet.»

«Elevane sin respons har vore overvegande positiv gjennom heile leseløpet. Dei har særleg verdsett høgtlesingsøktene, noko som stadfestar verdien av denne undervisningsforma. Dei visuelle ressursane har også fungert spesielt godt, og har bidrege til å gjere komplekse tekstanalysar meir tilgjengelege for alle elevar. Etter første veke fekk eg verdifulle tilbakemeldingar frå praksislærar, som hadde samla innspel frå elevar i begge klassar. Tilbakemeldingane var svært positive, med ytringar som «Dette var en gøy måte å lære på», «Sanna lærer oss ting på andre måter enn andre lærere», «Det var spennende med musikk og bilder» og «Jeg likte at hun leste høyt». At praksislærar tok seg tid til å samle og formidle desse tilbakemeldingane, var eg særs takknemleg for, då det fungerte som ein viktig motivasjon for vidare arbeid dei neste to vekene»