Elevtekster

Jeg kom til verden en sommerkveld for 14 år siden. Jeg husker ingenting fra det. Jeg var rolig og kunne sitte med småtteri i timevis. Jeg var forsiktig og likte å være med de som var mindre enn meg. Nå har jeg mer energi og klarer ikke å sitte stille lenge. (Ola)

Jeg kom til verden for 14 år siden. Det var veldig vondt, og jeg kunne ikke se noen ting. Men synet kom etter hvert. Jeg gråt litt også, men etter hvert lo jeg hele tiden. Etter noen år var jeg bare blid og glad. Jeg var det eneste barnet i familien i to hele år. Jeg elsket is og strakte meg etter is med den morsomste og styggeste latteren i verden. Det hjalp ikke å være sinna på meg, da jeg slo et plastikkosteskaft i hodet på mamma. Så lo jeg. Jeg lo altfor mye. (Eira)

Jeg kom til verden en kald og mørk vinterdag i november for snart 15 år siden. Jeg har sjelden angret på det. De første årene har jeg likt godt. Jeg går i en ok klasse, har mange fritidsaktiviteter, fine venner og nok fritid. I feriene ser jeg litt av verden, og på 15 år har jeg vært 14 ganger på greske øyer. (Ane)