Praksisoppgave

3. En individuell refleksjonstekst, etter gjennomført praksis.

Teksten inneholder en kort (ett–to avsnitt) forklaring av hvilke aktiviteter som ble gjennomført og hvordan. Hoveddelen av teksten skal være en evaluering av gjennomføringen, der dere kan velge å reflektere rundt (noen av) følgende spørsmål:

  • Hvordan opplevde du å jobbe med undervisningsplanlegging som et leseløp?

  • Hvordan opplevde du å gjennomføre undervisningen? Var dette en kjent/ukjent måte å arbeide på for elevene? Fikk dere evt. noen tilbakemeldinger fra elevene?

  • Er dette en ny måte for deg å planlegge undervisning på? Hva er nytt? Hva er kjent?

  • Hva er merverdien av å tenke leseundervisning på denne måten?

  • Hva er utfordringene med å jobbe med leseundervisning på denne måten?

Dere får en skriftlig tilbakemelding på teksten. Omfang: Ca. 2 sider.